Sayfalar

5 Şubat 2020 Çarşamba

Dracula





İş yerinde çok övüldüğünü duydum ve izleyemeye başladım. Dizi toplam üç bölümden oluşuyor ve her bölüm yaklaşık bir buçuk saat civarı sürüyor. Bölümlerde işlenen konular birbirinden farklı, bağlantılı ama bir o kadarda değişkenlik gösteriyor. Mesela ilk bölüm, Dracula’nın şatosunda geçerken son bölüm günümüzün Londra şehrinde geçiyor. Fakat yönetmen geçmiş ile geleceği öyle güzel bağlamış ki çıkarılan işe bayıldım.



Dizi, öncelikle klasik vampir temalı değil. Konun göbeğinde bir vampir olsa da olayların gelişme şekli sıradan vampir dizileri gibi hoplayıp zıplayan kan emen vampirlerden oluşmuyor.  Dizinin ilk başında bir rahibe grubunun Dracula'nın zaaf ve davranışları çözmeye çalışması anlatılıyor. Daha sonra  bir gemi yolculuğu ve en sonunda olaylar günümüz Londra şehrinde noktalanıyor.

Ben şahsen diziye bayıldım. Özellikle ilk iki bölüm çok başarılı. Olayların sıralaması, geçmiş olaylar ile bağlantılar çok etkili işlenmiş. İzleyecek dizi arayanlara tavsiye ederim.

7 yorum:

  1. Toplamda 3 bölüm olması güzelmiş ben de bu ara izleyebilecegim kısa dizilere bakıyordum teşekkürler paylaşım için 😊

    YanıtlaSil
  2. ilginç aaa bi dolu drakula filmi izledim, bu dizi öyle mi, modern uygulama öyle mi, izliycem :)

    YanıtlaSil
  3. Yorumunuzu okumasam ön yargılı bakardım bu diziye.

    YanıtlaSil
  4. Ben de genel olarak ilk 2 bölümün beğenildiğini okumuştum ama izleyeceğimi sanmıyorum. Senaristleri Doctor Who'yu katleden yazarlar olduğu için uzak duracağım maalesef :/

    YanıtlaSil
  5. burada da see me, see me nooww diyor mu :)

    YanıtlaSil
  6. Draculayıda izlenecekler listesine aldım.

    YanıtlaSil