Sayfalar

15 Haziran 2023 Perşembe

Polen Nezlesi





Geçen, dağ çayır dolanalım dedik. Haliyle hava azıcık esiyor, ve polenler uçuşuyordu. Arkasından beni bir öksürük krizi aldı. Evet resmen kriz... Öksürmekten ölüyorum. Neyse su vs içtim. Bir süre sonra gene başlıyor. İşin ilginci, şu yaşıma kadar böyle bir alerjik durumum yoktu.


                         


Eve geldim. Burun akıntısı başladı. Gırtlağımda, yani yutak duvarımda resmen birşeyler geziyor. Bademciklerimin arkasında bir şey gıdıklıyor. Kafayı yedim. Yatıyorum gıdıklanma devam ediyor. Dedim herhalde birşey yapıştı. Sıcak su içiyorum, bal yiyorum bana mısın demedi. Kafa lambasını kafama takıp yaktım. Sanki cerrahi operasyon yapacağım. :) Aldım elime ince bir çatalın sapını. Bademciklerimi sağa sola açtırarak bakıyorum. Hiç birşey yok. 

Sabah oldu. 1- 1,5 saat anca uyudum. Doktora gittim. Burun spreyi ve hap verdi. Hapı gece iç, çünkü uyku yapıyor dedi. İlacı kullanıyorum bir tık daha iyiyim. 

Hep duyardım, ama bu derece lanet birşey olabileceği hiç aklıma gelmezdi. 

9 yorum:

  1. Geçmiş olsun size. Alerjik astımı olan biri olarak sizin bu durumunuzu anlayabiliyorum. Zordur gerçekten.
    Sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  2. ilginçmiş, geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
  3. 40 yaşından sonra bende de başladı saman nezlesi. Geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  4. Çocuklarımda da vardı. Gariptir, Trabzon'a gittik polen tarlasında koştular bişi olmadı. Osmanlı zamanında polen mevsimi ailesini anadoluya yollarmış padişahlar bu yüzden(bana da doktor söylemişti) ..acil şifa diliyorum, sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun. Acil şifalar dilerim 🙏

    YanıtlaSil
  6. Geçmiş olsun, ben yıllardır sürünürüm. Vücudunuz artık tolere edemeyeceği bir noktaya gelmiş demek ki... Şifa dilerim.

    YanıtlaSil
  7. Geçmiş olsun. Bende de salgından sonra, baharda dışarı çıkınca alerjik durumlar başladı. Bir de sabuna, deterjana karşı hassasiyet. Çok kapalı kalmamıza ve o sıra hijyenik maddelerle fazla haşır neşir olmamıza bağlıyorum:)

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun. Bir daha yaşamaman dileğiyle.

    YanıtlaSil