Sayfalar

21 Ekim 2024 Pazartesi

Ankara'da Orjinal Şambali Tatlıcısı




Şambali


Egeli olduğumuz için Manisa taraflarında çok meşhur olan Şambali tatlısına bayılıyorum. Ne zaman İzmir'e gitsem yemeden dönmüyorum. Hatta İzmir'e gitme sebeplerimden biri, bu tatlının orijinalini yemek. Çünkü bu zıkkımın hası Ankara'da kolay kolay bulunmuyor, hatta hiç bulunmuyor(du). Fakat dün tesadüfen instagram'da gezerken, Ankara konumlu bir şambalici reklamı gördüm. Belirtilen adrese gittim. Baktım adamalar tepsi tepsi tatlı getirmiş. Önden test amaçlı bir dilim aldım. Hakikaten orijinal Şambali. Arkasından 1 kg hazırlattım. Dediklerine göre;  Manisa Turgutlu'dan sipariş ile tepsi tepsi tepsi getirip buradan satışa sunuyorlarmış. Şambali'nin yanında diğer tatlı türleri, kadayıf vs hatta çiğ köfte bile var. İsteyenler için Şambaliyi kaymak ve tahin ile de servis ediyorlar. Normalde bu tatlı dilim hesabı satılır fakat burada kg ile satılıyor. 

Merak edenler için, İnstagram bağlantı linkini buradan paylaşıyorum. 

        https://www.instagram.com/sekercihabib/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder