Sayfalar

6 Haziran 2020 Cumartesi

Stefan Zweıg - Kızıl




Üniversite öğrencisi Berger eğitimi için Viyana'ya yerleşir. Viyana’nın büyüsü, insan ilişkileri Berger'i çok etkiler. Yan odadaki komşusunun fiziksel özellikleri ve rahat tavırlarını imrenerek gözlemler.

Yandaki oda arkadaşı ile iletişim kurmaya çalışır. Arkadaşının fiziki olarak üstünlüğü Berger'in iç dünyasında kompleks olarak sürekli kafasını kurcalar. Karşı cinse karşıda hayli kapalı olan bu vatandaş, kendi kısır döngüsü içinde bir sorgulama ile yaşar.

Olaylar içinde mini bir beyin fırtınası yaptıran kitap, tam konuya gireceği anda bitiveriyor. :)



14 yorum:

  1. Bu kitabı okumadım ama Satranç ve Amok Koşucusu kitaplarını okumuştum. Zweig kitapları çok iyi.

    YanıtlaSil
  2. Keyifle okumuştum. Kısacık kitapta sinir bile olmuştum hatta doktorun arkadaşı olan adama..

    YanıtlaSil
  3. Zweig'in Mürebbiye kitabını okudum sadece.Bunu da listeme alıyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Yazar çok sağlam. Bir çok kitabını okudum, beğenmediğim kitabına şu ana kadar rastlamadım.

    YanıtlaSil
  5. Kızıl karşı cins oluyor herhalde :)

    YanıtlaSil
  6. Bu ara ne kitapçıya gidiyoruz. Nede internetten falan kitap alıyoruz. Ama bu Kızıl'ı merak ettim :)

    YanıtlaSil
  7. zweig sırayla okuyoruum bunu okumadım ama okuruuum :)

    YanıtlaSil
  8. Zweig'ın kalemini çok seviyorum. Kısacık kitaplara dünyaları sığdırıyor. Satranç favorim. :) Kızıl da okunacaklar listemde. :)

    YanıtlaSil