Sayfalar

18 Ağustos 2020 Salı

7.Nesil Yeni iPad-32GB




Bende bu modelin 6. nesil olanı var. Bendeki modele göre Ekran 10.2" olmuş. Ram tarafında ise bendeki 2 GB şeklindeydi fakat bu modelde 3 GB yükseltilmiş. İşlemci olarak ikisinde de A10 kullanılıyor. Bu modele direk klavye bağlayabiliyorsunuz. Geri kalan özellikleri zaten aynı. 

Ben 2018 yılının sonlarında 6. nesil olan versiyonunu 1799 TL'ye almıştım. O dönemde eğitim tableti olarak tanıtılmıştı. Fakat şimdi bakıyorum teknoloji marketlerde 2.799 TL'den satılıyor. 1000 TL fark oluşmuş durumda.

İki yıl olmasına rağmen ben çok memnunum. Şarj süresi ilk aldığım günkü gibi stabil çalışıyor. Kamerası da 8 MP olmasına rağmen renk ve derinlik olarak başarılı işler çıkarıyor. Yazlım vs olarak şu ana kadar yavaşlama olmadı. 


6 yorum:

  1. Hiç bir bilgim yok.Teknoloji uçup gidiyor...

    YanıtlaSil
  2. Takip etmek zor bu gelişmeleri
    Hızla değişiyor
    Yakalamanın mümkünü yok

    YanıtlaSil
  3. Takip etmek zor bu gelişmeleri
    Hızla değişiyor
    Yakalamanın mümkünü yok

    YanıtlaSil
  4. Takip etmek zor bu gelişmeleri
    Hızla değişiyor
    Yakalamanın mümkünü yok

    YanıtlaSil