Sayfalar

5 Kasım 2020 Perşembe

"Bir Delinin Hatıra Defteri" online olarak izleyici ile buluşuyor.


Bir Delinin Hatıra Defteri

Aradan hayli zaman geçti. Zamanında biletini çok zor bularak valide ile Ankara Akün sahnesinde  izlemiştik  bu oyunu. Erdal Beşikçi oğlu katlanır bir platform üzerinde dönerek oynuyordu. 360 derece dönerek oynandığı için oturduğunuz konum çok önemliydi. Çünkü bazı koltuklar oyun sürecinin genelinde platformun arkasında kaldığı için bir çok izleyici  Erdal Beşikçioğlu'nu arkadan görmek zorunda kaldılar. Koltuklar numaralı olmadığı için salona giren istediği koltuğu kapıyordu. Bizde uyanıklık edip vip koltukların arkasını kapmıştık. Ne de olsa Erdal bey vip koltukları arkasına alıp oynayamaz diye düşünmüştüm.  Haklı çıkıp çok keyif alarak izlemiştim. 

Korona nedeniyle olsa gerek bu oyun bu sefer  online üzerinden seyirci ile buluşuyor. Oyun Tatbikat sahnesinde oynanacak. 18 Kasım 20.30'da seyretix  net üzerinden izleyebilirsiniz.

17 yorum:

  1. çok teşekkürler bakacağım!

    YanıtlaSil
  2. Bende bakacağım teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. Notumu alıyorum. Merak ettim nedir, ne değildir diye. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişik ve enteresan, kurtarma vinci üzerinde oynanan bir oyun :)

      Sil
  4. bir delinin hatıra defteri acaba birgün benimde öyle bir defterim olurmuki seyredecegim mutlaka ve mutlaka

    YanıtlaSil
  5. Ben de kendisini 2019'un sonlarında izlemiştim. Sahne üstü koltukta. Eşsiz bir deneyimdi gerçekten :) Keşke daha çok online tiyatro temsilleri yapılsa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Online temsillerin bence de çeşitlenmesi lazım. Kaliteli bir yayın ile en kötü ihtimal evde izleyebilmeliyiz. :)

      Sil
  6. 18 ağustosta ne vardı diye düşündüm iki saattir, ödev teslim edilecekti :D İçim rahat şimdi bir bakarım, hoşuma giderse izlerim, sağol haber verdiğin içinn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 18 Kasım :) Rica ederim. Çok deli bir oyun.

      Sil
    2. Niye ağustos demişim ki ben, yanlış olmuş o kasım diyecektim zaten:D

      Sil
  7. tüh kaçırdım
    ankarada karaborsaydı biletleri bir gidememiştim

    YanıtlaSil
  8. canlı izlediydim bunuu sahnedee :)

    YanıtlaSil