Sayfalar

7 Kasım 2022 Pazartesi

AVM'lerde Okul Gezileri Dönemi



Bizim zamanımızda okullarda öğretmenler, öğrencileri pikniğe, müzeye, doğaya yada parklara götürürken şimdinin okullu çocukları, öğretmenleri tarafından AVM'lere götürülüyor. Öğretmenlerin işine mi geliyor nedir, sürekli okul gezileri AVM eksenli düzenlenir oldu. AVM'ler hayatta öyle bir yer tuttu ki gidemeyip depresyona  girenler bile var. İlla bu merkezlerden inşaa edeceksen şehir dışına yap. Zaten müşteri profili çoğunlukla araba ile gelen tipler. Şehir içinde de cadde alış- verişini canlandır. 

Sektörün içinde olduğum için biliyorum. Saat 10'da açılır açılmaz  içeri koşarak girenler, yılbaşı günü aldığı hediyeyi depar atarak değiştirmeye  gelenler, güneşli ve harika bir pazar sabahı doğaya açılmak yerine soyunu sopunu toplayıp kalabalık olarak ailece mağaza vitrini seyredenler, ne ararsan var.

7 yorum:

  1. Selam haklısınız çocukları müze, doğa, sanat konseri, tiyatro ya da daha değişik bir etkinlik yapmaları gerekirken en kolay olan avm gezmesi yapılması düşündürücü. Belki dediğimiz yerlere o öğretmenler gitmiyorsa ilk önce onların gitmesi gerekir. Sonra çocuklar I götürsün. Kaleminize sağlık güzel bir konuya değinmişsiniz. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Aaa bizim okula giden çocuğumuz yok şu anda çevrede ilk kez duydum. Ne yapıyor bu çocuklar avm de ki? Çok acayip...

    YanıtlaSil
  3. Ben de çok uzun süre avm'lerde çalıştığım için biliyorum, hep getiriyorlar çocukları, sanırım daha kolay geliyor bilemiyorum. Avm'ye bir şey almayacaksam gitmem, bıktım artık:) Sabah dediğiniz gibi açılır açılmaz gelenler, akşam saat 22:00'de kapanmayacak gibi gezmeye devam edenler...

    YanıtlaSil
  4. Başka gezecek yer mi kalmamış ilginç gerçekten. En son sinema için gitmiştim avm'ye. Zaten kıyafet falan almadığımdan yolum düşmüyor. :)

    YanıtlaSil
  5. Bizim okul henüz böyle birşey yapmadı ve umarım yapmaya da kalkmazlar:)

    YanıtlaSil
  6. AVM'lere okul gezileri mi? Çok saçma.

    YanıtlaSil
  7. Bizi de müze ve Anıtkabir'e götürürlerdi.

    YanıtlaSil