Sayfalar

12 Kasım 2022 Cumartesi

Tokatlı Kanyonu Safranbolu

 


Burası Safranbolu'ya 6.5 km mesafede. Biraz yokuş tırmanıp ters yöne dönüyorsunuz. Kanyonun tam girişinde vadiyi tepeden gösteren cam teras var. Giriş ücreti, tam 10, öğrenci 7 TL. Cam terasın hemen orda bir otopark var. Ücretli olan bu otoparka sakın girmeyin. Çünkü hemen azıcık aşağısında ücretsiz otopark var.




Vadiye girişte gene aynı şekilde, tam 10, öğrenci 7 TL şeklinde. Bacağınız sağlam ve kendinize güveniyorsanız 280 küsür basamaktan oluşan merdivenleri inip vadiyi gezebilirsiniz. Safranbolu'ya gitmişken buraya mutlaka uğrayın. Ben gidemeyenler için çekmiş olduğum videonun linkini buraya koyuyorum. 




7 yorum:

  1. Ne güzel bir yermiş, bayıldım. :))
    Safranbolu kaç yıldır gitmek istediğim bir yer, kısmet olmadı bir türlü. :)

    YanıtlaSil
  2. Safranbolu'ya iki kez gidip burayı gezmeyi unutmuşum ama listeme şu an yeniden girdi :)

    YanıtlaSil
  3. bütün kanyonları geziyorum, bunu duymadım, saol :)

    YanıtlaSil
  4. Daha önce yorum yapmıştım ama göremedim şimdi. Safranbolu çok merak ettiğim yerlerden biri, çok güzel:)))

    YanıtlaSil
  5. Emeğine sağlık. Güzel bir tanıtım olmuş. Memleketimizin her yeri güzel gidip görülesi yerler...

    YanıtlaSil
  6. Videoyu keyifle izledim, emeğine sağlık ☺️

    YanıtlaSil