Mesleğim gereği müşteri şikayetlerini takip ediyorum. Bir mağazada canlı gördüğüm olaya şikayetvar.com'da denk geldim. Şikayet eden sözde mağdur, mağdurluk katsayısını yükseltmek için baya bir sallamasyon şikayet yorumu yapmış. Hani olayı görmesem inanacağım. Hem olayı büyütmüş, hemde mağaza personeline hakarette bulunmuş. Kurumsal görünen bu tip platformlar, olayın aslını astarını araştırmadan nasıl firmayı ve kişileri karalayan yorumlara zırt diye sayfasında yer verebiliyor enteresan.
Her şeyi şikayet eder oldu artık insanlar. Çoğu belki haklıdır ama durumu abartanlar da var. Hayatta aksilikler hep çıkabilir, kabullenmek gerek, kusursuz kimse yok.
YanıtlaSilHakkımızı aramaktan yanayım. Bazı durumlar şikayeti hak ediyor.
YanıtlaSilKesinlikle ona sözümüz yok. Bizim sıkıntımız, hakkımızı ararken, işe yalan katıp kurum ve kişilerin rencide edilmesi.
Silpekii teşekkürler öğrenmiş olduk şikauet var ı :)
YanıtlaSilBence gayet gerekli bir platform oldukça profesyonel çalışıyorlar.
YanıtlaSilOlayın aslını astarını araştırmadan, direk müşteri yorumlarını paylaşarak ne kadar profesyonel oldukları ortada. :)
SilHaklı şikayetlerin yanında bu türden olanlar maalesef platformu etkiliyor. Haklısınız.
YanıtlaSilMerhabalar.
YanıtlaSilVerdiğiniz bilgilerle durumu açıklığa kavuşturduğunuz için teşekkür ederim. Haklı olmadığı halde, velinimetliliğini kullanmakla birlikte, işletmenin iyi niyetini de su-i istimal etmek suretiyle ortalığı velveleye veren müşteriler de yok değil tabi.
Selam ve saygılarımla.
Her türlü işimize yarayacak şeyler sömürülüyor maalesef. Keşke insanlarda empati yeteneği gelişse biraz..
YanıtlaSilŞikayet etmiş olmak için şikayet eden insanlar var. Böyle yaparak gerçekten mağdur olan insanların problemlerinin çözülmesini de engelliyorlar.
YanıtlaSilkatılıyorum.
SilMesleğinizin bu olduğunu bilmiyordum, özel sektördeyim ve bu şikayet konusu çok derin geliyor bana; can sıkıcı. yerinde olmadığı sürece. Dertli konumdan girildi şuan, uzatmayayım, haklısın diyeyim direkt.
YanıtlaSil