Sayfalar

8 Mart 2020 Pazar

Görünmez Adam - The Invisible Man




Film iştahımın depreştiği şu günlerde, Ankara'nın tek IMAX perdesine sahip meşhur Ankamall avm Cinemaximum  sinemasına gittim ve bu filmi seyrettim. Tabi filme gitmeden önce yorumları, İMBD puanına, kimlerin oynadığını falan araştırdım da gittim. Malum 35 tl para veriyoruz. ( Öğrenci 26 tl)

Başrolde karşımıza, "Damızlık Kızın Öyküsü" dizisinden tanıdığımız Elisabeth Moss çıkıyor. Ben oyunculuğunu baya baya beğendim. 

Konu kısaca şu şekilde ilerliyor. Takıntılı bir sevgili görünmez olmanın yöntemini buluyor ve kafayı taktığı eşine hayatı zindan ediyor. Yönetmen hayli sağlam iş çıkarmış. Bir anda duran sahnelerde oluşan gizem, başrol karakterinin yavaş yavaş kafayı sıyırmak ile gerçekler arasında sıkışması çok etkili tasarlanmış. Final sahnesi de baya etkileyici.

Film IMAX olarak fakat 2D teknolojisi ile izledim. Yani gözlük vs almanıza gerek yok. Ama dediğim gibi bu IMAX olayı sinema teknolojisinde nirvana olduğu için basketbol sahası kadar perdede filmi izlemek hayli etkileyici. 

Mükemmel olmasada hayli beğendiğim filmin an itibari ile İMBD puanı 7.5 . 




4 yorum:

  1. Bu aralar handmaid's tale izliyorum henüz bitmedi, fazlasıyla Elisabeth'e maruz kalıyorum ama merak ettim bu filmi konusu ilginçmiş, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Distopia türünde güzel bir diziydi. Ben teşekkür ederim :)

      Sil