Sayfalar

17 Ekim 2021 Pazar

Netflix - KİN

 



Yılmaz Erdoğan'ı ilk defa bu rol altında izledim. Daha önce bu tarz denemesi var mı bilmiyorum ama ben ilk defa böyle bir rolde izledim kendisini.

Geçmişle bağlantılı bir operasyonda mağdur olan iki kardeş yıllar sonra kendilerini mağdur eden komisere kumpas kurarlar. Ne kadar tanıdık değil mi? :)

Konun içinde bizim komiser kendi işlediği cinayeti aydınlatmaya çalışan ama bir yandan da yakalanmamak için her yolu deneyen bir güvenlik amirine dönüşür. 

Benim en çok takıldığım konu, senaryoyu fazla kasmışlar. Yani ödül alan, yılların tecrübeli polis amirinin bazı şeyleri süzememesi Yılmaz Erdoğan kalitesine yakışmamış.



11 yorum:

  1. tamam izlemeyim, olumsuz düşündüm şimdi :)

    YanıtlaSil
  2. Sana nerden tanıdık geldi? Ben hatırlayamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Briz bir adresi yok fakat bu klişe konuyu bir çok yapımda gördüm diye hatırlıyorum. :)

      Sil
  3. Ben yine de merak ettim, bakarım belki :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel kapak not ettim izlicem en kısa sürede

    YanıtlaSil