Sayfalar

30 Ekim 2021 Cumartesi

Oyun






"Oyunun amacı, bu amacı bulmak"

97 yılında yapılan bu filmi nasıl kaçırdım bende anlamadım. Demekki ne kadar titiz takip etsemde  bazı şeyleri kaçırabiliyoruz. :) 

Başrolünü efsane isim Michael Douglas'ın oynadığı yapım iki saatlik olmasına rağmen beni koltuğa çiviledi. 

Nicholas çok zengin bir yatırım bankacısı. Kardeşinin verdiği gaz ile kendini acayip bir oyunun içinde bulur. Bu oyun öyle bir hal alır ki adam kendini şizofren miyim diye sorgulamaya başlar. Çünkü çevresindeki tüm faktörler oyunun bir parçası haline gelir. Daha doğrusu, oyunu tasarlayan üst akıl, Nicholas'ın hayatındaki tüm kişisel ve ekonomik faktörleri denetlemeye ve yönlendirmeye başlar.

20 yorum:

  1. Film ilgimi çekti, ben de hiç denk gelmemişim. Aklımda bulunsun. :)

    YanıtlaSil
  2. Benim de amacım bu filmi bir ara izlemek olsun.:)

    YanıtlaSil
  3. Müthiş bir filmdir. Ne güzel oldu bu hatırlatma. Arada eski filmleri izlerim, bu da girsin bari listeye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya nasıl atlamışım bu filmi bu zamana kadar, kendime şaşırıyorum. :)

      Sil
  4. Bu filmi yıllar önce izlemiştim ama unutmuşum konusunu falan. Yine izlemem lazım. Listeye girdi bile. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Bloglarda yazılan/ tavsiye edilen ve izlediğim sayılı filmlerden biri:)

    YanıtlaSil
  6. Bu filmde baya bir ters köşe yapıyorlar. :)

    YanıtlaSil
  7. izledim iyi film, şeyi izlesenee, house of games :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooooo bakayım buna. İlgimi çekti. Bu tarz gibi Netflix'de "Ölümcül Labirent" diye bir film var. O da fena değil. İzlemediysen öneririrm. :)

      Sil
  8. Filmi bende merak ettim izleyeceğim

    YanıtlaSil
  9. Filmi bilmiyorum ama ismini duymuştum :)

    YanıtlaSil
  10. O kadar çok aynı konunun türevleri var ki, izlemediğime pişman olamadım... :)

    YanıtlaSil
  11. Evet çok ilgi çekici. Bakacağım mutlaka, teşekkürler paylaştığınız için =)

    www.kayipfisilti.com

    YanıtlaSil
  12. Kapağı, konusu falan ilgi çekici. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  13. Bu film uzun yıllar önce televizyona geldi, çok beğenmiştim, senaryo güzeldi, bol aksiyonluydu, sürükleyiciydi diye hatırlıyorum. Hele sonu şahaneydi:)

    YanıtlaSil