Sayfalar

12 Ocak 2022 Çarşamba

Jean Christophe Grange - Küllerin Günü



Katili gölgelerin arasında arama, çünkü katil, gölgenin ta kendisi.

Amirim Niemans ile daha önce bir çok Grange romanında maceradan maceraya koşmuştum. Grange son romanında tekrar  Niemans’ı baş rol koltuğuna oturtmuş. 

Kendi halinde yaşayan ve toprak işleriyle uğraşan uçuk bir tarikatın kilisesinde, tarikatın önde gelenlerinden bir rahip, çöken sıvaların altında kalıp hakka kavuşur. :) Bu olayı çözmek için bizim polis şefi Niemans gene yollara düşer. 

Uzun zamandır klasikler üzerinden yürüyordum. Polisiye yada korku gerilim türünü baya özlemişim, bu kitabı okurken anladım. Koşturmacalı polisiye sevenlere tavsiye edilir. 

16 yorum:

  1. Ben kapağını bayağı ilgi çekici buldum. Listeme eklemeyi düşünüyorum. Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Bu kitabı hiç duymadım sanırım. Tanıtım biraz kısa olmuş sanki. :) İlk cümle oldukça ilgi çekici geldi. Polisiyede beklediğim tarza uyuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baktım bu gidişle spoiler vereceğim , dedim kısa keseyim. :)

      Sil
  3. Pek sevmesem de polisiyr, bu kitap ilgili çekti:)

    YanıtlaSil
  4. Polisiye, korku, gerilim her zaman ilgi çeker, tabi iyi bir yazarın kaleminden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garnge ve Dan brown bu işi iyi beceriyorlar. :)

      Sil
  5. aynı tarz kitapları okuyorum aslında ama bu kitapta baya ilgimi çekti doğrusu

    YanıtlaSil
  6. Jean Christophe Grange en sevdiğim yazarlardan, hatta bir zamanlar en sevdiğim yazardı. İnanılmaz kaliteli kalemi, sanırım bu yeni çıktı yoksa şimdiye okumuş olurdum. Hmm, evet baktım da yeni çıkmış. Siz yazmasanız haberim olmayacaktı belki de, çok teşekkürler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim. Yazar Kongo taraflarından sonra nihayet kendi çizgisine döndü. :)))

      Sil
  7. Sıva işini bizimkiler mi yapmış yoksa :)

    YanıtlaSil
  8. grange ilk kitapları iyiydi de dört beş kitaptan sonra yumuşadı gerilimi :)

    YanıtlaSil
  9. Olaylar bir bağ yerinde, kimsenin hiçbir şeye karışmadığı, suçun ve cezanın olmadığı bir mekanda geçiyor. Yalnız bir gün işlenen cinayet bu masumiyet zincirini kırıyor ve olaylar başlıyor. Önceki kitaptaki kahramanlarımız bu mekanda işlenen cinayetleri araştırmak için çeşitli hamleler yapıyorlar..

    YanıtlaSil