Sayfalar

13 Kasım 2019 Çarşamba

Huzursuz Hayaletler - Glenn Meade





Irak savaşının karanlık geçmişinde bir asker grubu bazı kaçakçılık işlerine burunlarını sokarlar. Fakat günümüzde bir uçak kazası bazı sırların ifşa olmasına neden olur.

Bu kaza ile bağlantılı eski bir asker eşi olan Kath, kendini geçmiş ile bağlantılı  olaylar zincirinin içinde bulur.

Gerilimin hiç kesilmediği kitapta Kath sürekli kovalamacanın içindedir. Olaylara hükümet yetkilileride  girer ve  işler iyice karışır.

Irak savaşının karanlık yüzünü gösteren kitap, klasik savaşın arka planında işgalci devletlerin neler çevirdiğine vurgu yapıyor.

Glenn Meade gene sürükleyici tarzını bu kitapta da gösteriyor. Konun akışkanlığı içinde resmen elimden bırakamadım. Bu tarzı seven ve daha önce Glenn Meade kitaplarını severek okuyan okuyuculara tavsiye ederim.

7 yorum:

  1. Glen Meade ama.. O nerede,gerilim orada. Geçtiğimiz haftalarda 8.Gün adlı romanına vurulmuştum. Roman literatürüne giren "Sürükleyici" tabiri sanırım Glen Meade sayesinde olmuştur diyebilirim. Bu romanı için heyecanlandım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 8. Gün’de sağlam romandır. 11 Eylül saldırılarından önce yazılan bir kitap. Bende çok beğenmiştim.

      Sil
  2. Kitabı duymamıştım. Not aldım. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil