Sayfalar

28 Nisan 2021 Çarşamba

Xiaomi Poco X3 NFC 128 GB

                                                                                                            hepsiburada




Hayatı Avucunuza Sığdıran Cep Herkülü


Yaklaşık 6.5 senedir kullandığım telefonumun hala bozulmamasına rağmen dolar kuru yükselir, fiyatlar uçar endişesiyle değiştirdim. Eski telefonum hala sapa sağlam duruyor bu arada. :)))

Teknoloji meraklısı olduğum için artısı eksisi nedir çok araştırarak bu modeli aldım. Almadan önce gittim inceledim. Telefonu kullanım amacı,  model belirleme açısından çok önemli. Ben mesela; kaliteli ses ile müzik dinleyen, kaliteli video çeken, sosyal medyayı takip eden ve şarj süresine takan bir adamım. Haliyle bu kriterleri göz önüne alarak bu modeli gittim aldım. Şunu da belirteyim. Bazı YouTube kanaları telefon incelerken abonelerini çaktırmadan belirli modellere yönlendirip bazı telefonları "kasıtlı olarak" kötülüyorlar. Muhtemelen perde arkasında farklı alışverişler var, anladınız siz onu. ;) Yani YouTube'de inceleme yapan her adamın incelemesine inanmayın farklı incelemeler ile sağlamasını yapın.

Benim aldığım telefon Xiaomi'nin Poco serisi bir makine. Parmak izi sensörü, kasanın sağında, açma - kapama tuşuna entegre edilmiş vaziyette. Teknik özelliklerini maddeler halinde yalın şekilde anlatmaya çalışayım. 


+ İşlemci olarak; Qualcomm Snapdragon 732G. Günlük kullanım için hayli hayli yeterli. 

+ Bellek 6 GB

+Depolama alanı 64 GB/ 128 GB şeklinde iki seçenek halinde

+ Ekran; 6.67 inç

+ 5160 MAH pil. Şu anda üçüncü gündeyim. Ortalama kullanımda, an itibari ile %38 şarjım var.

+ Suya ve toza dayanıklılık sertifikası var. Dikkat !!!! Sadece sıçramalara dayanıklı. Elinize alıp sakın suya dalmayın.

+ Çift hoparlör ile dışarıya mükemmmel ses veriyor. Ayrıca kulaklık ses çıkışı da efsane. Ayrıca 3.5 mm jack çıkışı ile klasik kulaklıklarınızı bağlayabilirsiniz.

+Pandemi döneminde özellikle temassız ödemeler için NFC özelliği var. 

+ Bu fiyata 120 HZ ekran tazeleme hızına sahip, bulabileceğiniz en uygun telefon. 

+ 33 W hızlı şarj desteği sayesinde ortalama 1 saate piliniz doluyor.

+ Arkada dörtlü kamerası var. En büyük kamera 64 MP ve 1.89 diyafram açıklığına sahip. Yani Türkçesi; çok net fotolar çekebiliyorsunuz.

+ Video çekim modalarında EİS ( Elektronik Görüntü Sabitleyici) özelliği var. Yani sarsıntı ve titreşimleri azaltarak YouTube için güzel videolar çekebilirsiniz. Ayrıca 4K video desteği de mevcut.

+ Kafa ve vücut sar değeri düşük. Bir çok kişi cep telefonu alırken buna hiç dikkat etmiyor.


webtekno


Şu an için fiyat olarak 3000- 3500 TL arasında bulabilirsiniz. Büyük teknoloji marketlerde satışı yok. Xiaomi'nin kendi mağazası ve internet üzerinden satışı mümkün.

Birde bunun, bire bir aynısı ama PRO modeli satışa çıkacak. Bundan tek artı yönü, oyun açısından daha elverişli olan daha güçlü bir işlemci ile geliyor olması. Haliyle işlemci güçlenince şarjı da daha çok yiyeceğini unutmamak gerek. Ayrıca Pro modelinde kamerayı 48 MP çekerek düşürmüşler. 

Sonuç olarak,  Poco x3 nfc, benim için güzel işler çıkarıyor. Almak isteyene gözüm kapalı tavsiye ederim. Hep övdün, hiç mi eksi yönü yok diyenler için, tek kötü yanı normal telefonlara göre büyük ve ağır olması. Ama teknik açıdan, şu ana için hiç bir sıkıntı ile karşılaşmadım.


8 yorum:

  1. Çok uzun zamandır iphone ve samsung kullanmama konusunda ısrarcıyım:-) Bu markalar dışında farklı modeller kullandım, bir süredir de huawei kullanıyorum ve çok memnunum. Yazdğınız telefonun da özellikleri gerçekten iyi ve bir sonra ki telefonum olmaya aday:-) Teşekkürler tanıtım için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim. Aynı markanın beş bin seviyesinde de güzel makinaları mevcut.

      Sil
  2. Ben telefonumu yeni değiştirdim sayılır. Ama bir tanıdığım telefon araştırıyordu. Bu bilgiler çok işine yarayacak. Emeğinize sağlık 🙂🤚

    YanıtlaSil
  3. En güzel bayram mesajları başlıklı yazıma yapmış olduğunuz yorumdan dolayı çok teşekkür ederim İyi bayramlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretinizden dolayı da ben teşekkür ederim. :)

      Sil