Sayfalar

3 Nisan 2021 Cumartesi

Otel Konforundaki Lüks Trenler Seferlere Başlıyor




Dünya’da bir çok ülkede örneğini gördüğümüz fakat bizde neden yok dediğimiz lüks tren projesi için adımlar nihayet atılıyor. 

Cumhurbaşkanlığı Yatırım Ofisi öncülüğünde , merkez ofisi Japonya’da bulunan HIS Türkiye ve Sun Group  arasında gerçekleşen anlaşma ile, İstanbul - Kapadokya arasında sefer yapacak olan trenler, yolcularına özel odalar içinde 5 yıldızlı otel konforu sunacak.



Turizm konusunda müthiş bir potansiyele sahip olan ülkemiz için bu şekilde alternatif kaynaklar üretmek çok önemli.


20 yorum:

  1. Duymadığım bir proje ve emin çok ciddi anlamda ilgi ve talep görecektir. Gerçekten iyi düşünülmüş, korona sonrası benimde ilk müşterilerinden olacağım bir proje :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almanya, Fransa gibi ülkelerde var. Bizde de olması iyi olacak. :)

      Sil
  2. Kullanmak isterdim güzel bir yolculuk olurdu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende isterim de, ücretleri nasıl olacak bakalım. :)

      Sil
  3. Kapadokya' yı da çok severim. Ben de kullanmak isterdim. Eminin unutulmaz bir yolculuk olacaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar yer gezdim bir Kapadokya'a gidemedim. :)

      Sil
  4. Ya gerçekten buna çok heyecanlandım. Nehir turları ve böyle tren turizmi muhakak artmalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İmkanlarımız çok aslında. Alternatif turizm olanaklarına ülke olarak yönelmeliyiz. :)

      Sil
  5. Keyifli bir yolculuk olacağından eminim. Rakamların astronomik olacağı kesin gibi düşünüyorum tabi :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de fiyatlar uçuk olacak. :) Biraz zengin işi bu olay :))))

      Sil
  6. Kafa dengi arkadaşlarla veya eşinizle birlikte çıkılmasının daha keyif vereceğine inandığım bir yolculuk, macera.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlarla yada sevgili ile deneyimlemek bence de güzel olabilir. :)

      Sil
  7. Tren yolculuklarını ne özlemişim...sevindirici bir haber bu.
    Gerçi ne projeler başladı da elimiz böğrümüzde kalakaldık..sonucunu göreyim de öyle sevineyim en iyisi.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar. Tren yolculuğunu bende çok severim, nostaljik oluyor. :)

      Sil
  8. Yakın arkadaşlarla ne güzell bir yolculuk olurdu...

    YanıtlaSil
  9. Tren ile eminim ki güzel bir yolculuk olurdu.
    Bu proje heyecanlandıran bir haber oldu doğrusu. Paylaşımınız için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turizm açısından güzel düşünülmüş. Ben teşekkür ederim. :)

      Sil
  10. oleey hadi işallah :) trende cinayet ne güzel olur :)

    YanıtlaSil