Sayfalar

14 Haziran 2022 Salı

Ankara Sel Felaketi

Hürriyet - Ankara Sel




Haberlerde bildiğiniz üzere Ankara'da son bir kaç gündür sağlam yağışlar var. Bunun sonucunda istenmeyen maddi kayıpların yanında can kayıpları da oldu. 

Ankara için  dün de  yoğun yağış beklentisi vardı ve bunun sonucunda valilik okulları tatil etti. Ama fırsat bilen çoluk, çocuk, aile, kabile Allah ne verdiyse cümle alem  "AVM" lere akın etti. Yahu öyle komik ve avm manyağı bir milletiz ki, devlet önlem olarak okulları tatil ediyor ama millet avm lere akın ediyor. :)))) Aslında valiliğin yapacağı basit. Böyle afet beklentisi olan günlerde okulların yanında aynı zamanda avm'leri de kapatması lazım ki alınan önlem bir şeye benzesin. 

8 yorum:

  1. İlginç gerçekten, insanımız hep bana bir şey olmaz diye düşünüyor. Kurallara ve uyarılara dikkat edilmeli. :)

    YanıtlaSil
  2. Mevsimler çok gariplesti, Allah hepimizi korusun... Adana'da iki gündür kesintisiz yağmur var ve Yıldırım cok yakın apartmanimiza düştü gece deprem oluyor sandık...Yollar ise felaket durumda ...

    YanıtlaSil
  3. Zaten 40 yılda bir AVM'ye giderim, pandemi de olunca 2 yıldır uğramadım. Bu hayat pahalılığında öyle üst, baş almak, kuaföre gitmek filan bana lüks oldu. Eskilerle idare ediyorum. Saçım da doğal bembeyaz öyle dursun.

    YanıtlaSil
  4. Avm'ler de tatil edilmeli haklısın. Bizim millet ancak bundan anlar :)

    YanıtlaSil
  5. Salgında dahi aynı şeyi düşündüm. Bazı dönemlerde okul kapalıydı, avm açıktı. Salgın dinlemeyen, çoluğunu çocuğunu alıp gitmeye devam etti:)
    Çok geçmiş olsun bu arada.

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmiş olsun,maalesef afet falanda dinlemiyoruz o avm ye mutlaka gidilecek :) gülsemmi ağlasammı bilemedim..🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️

    YanıtlaSil
  7. Hepimize geçmiş olsun, umarım bir daha yaşanmaz.

    YanıtlaSil