Sayfalar

9 Ağustos 2023 Çarşamba

Çikolatacı Modası






Dönem dönem tüketici alışkanlıklarına yönelik, hizmet sektöründe farklı akımlar oluşuyor. Daha önce de değişik furyalar vardı. Mesela acayip pratik olan mini spagetti restoranları ilk aklıma geleni. Hem hızlı, hem bol, hemde ucuz olması açısından öğrenci dostu olarak acayip ucuzdu. Şu anda kayboldu gittiler. Fakat son dönemde, bir çikolata evi patlaması yaşanıyor. Sosyal medyadaki paylaşımlarında, iç açıcı, kıvamı bol ve akışkan kısa videolar ile, resmen bizlere  gel gel yapıyorlar. Bende, Ankara'da  Mayra Çikolata'ya gittim.







Fiyatlar ortalama 100 tl civarı. Mekanda orijinal Belçika çikolatası servis ediliyor. Üç kişi gittik ve farklı farklı sipariş verdik. Herhangi bir şey içmedik. Ama kahve türevi içeceklerde var.

Benim tercihim, baklava hamuru arasına krema sıkılmış, üstü çikolata sosu ile servis edilen, değişik birşeydi ( birinci foto). Şeker yoğunluğu beni baymadı. Ama kardeşim browni kekli bişi yedi ve tadının baydığını söyledi


Genel olarak, yeni başlayan bir lezzet akımı. Çikolata kalitesinden ödün vermeyip ucuza kaçmayan işletmeleri test etmek lazım.






7 yorum:

  1. Kaliteli akışkan çikolatalar çok güzel oluyor :)

    YanıtlaSil
  2. Meyve üzerine servis edilenleri çok seviyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  3. Afiyet olsun size. Harika görünüyorlar. :)

    YanıtlaSil
  4. Awesome post my dear!!! Have a great day!!! 🤎🤎🤎🍂🍂🍂

    YanıtlaSil
  5. Çikolataya hayır diyemem ☺️

    YanıtlaSil
  6. Şu an aynı mekanda kaç paradır acaba bu çikolatalar? :(

    YanıtlaSil