Sayfalar

13 Mart 2019 Çarşamba

Gezi / Ohannes Burger



Ohannes Burger

Hamburgerin  orijinal olanlarını (ABD usulü)  çok severim. Tabi bu bahsettiğim hamburgerler Burger King ya da McDonald's gibi işletmelerde bulunmuyor. Oralardakiler biraz daha az malzemeli ve açıkçası biraz çakma. Benim ise bahsetmek istediğim bu işi hakkını vererek yapan Ohannes Burger gibi mekanlar.

Aslında orijinal hamburger yapan işletmeler ya da zincir restoranlar Ankara’da da olsa da İzmir’deki bu mekânın yeri bende bir başka.  Çünkü hamburgerleri çok güzel

Ohannes Burger  her İzmir'e gittiğimde uğradığım bir durak haline geldi. En son bir yıl önce gitmiştim. Orta büyüklükte olan mekan, enerjik dekorasyonu, güler yüzlü personeli ve çalan müzikleri ile sunduğu lezzetleri tamamlıyor.

Hamburgerleri büyük-orta-küçük olarak tercih edebiliyorsunuz. Malzemesi en bol ve en büyük olanı ilk fotoğrafta paylaştığım oluyor.

Bunu sipariş ettiğiniz zaman dağıtmadan yemeniz çok zor. Malzeme olarak içinde Allah ne verdiyse bulunan hamburgeri ben dağıtmadan yemeyi başarmıştım. :)




En son olarak gittiğimde Alsancak Kıbrıs Şehitleri Caddesinde şubeleri vardı fakat internet sitesine baktım İzmir’de dallanıp budaklanmışlar. Ankara’ya da istiyoruz bir tane.

Sonuç olarak sizlerde de benimki gibi hamburger hastalığı varsa İzmir’e yolunuz düştüğü takdirde mutlaka buraya uğramadan geçmeyin.

4 yorum:

  1. Haftasonu İzmir'de olacağım.

    Bakalım nasıl bir tat :)

    YanıtlaSil
  2. İzmir’imizin meşhur hamburgercisini burada okumak nasıl bir heyecan verdi bana anlatamam. Sanki mekan benim gibi gururlandım.
    Gerçekten de hamburger deyince bizde efsanedir Ohannes Burger 🍔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıskanıyorum ama ya Ankaraya'da istiyoruz :)

      Sil