Sayfalar

3 Eylül 2019 Salı

Ağaç Ev Sohbetleri #01

                                                                                                                    Görsel:http://www.pelityayinlari.com


Eveeet Edischar ve Taha'nın tasarlayıp sunduğu yeni bir etkinlik ile gene beraberiz. Bu sefer ki konumuz televizyon üzerine. Bakalım benden ne tür yaratıcı cevaplar gelecek . :)

Televizyon izliyor musunuz? İzliyorsanız veya izlemiyorsanız sebebi nedir?

Yani arada nadirde olsa izliyorum. Daha çok kahvaltı yaparken yada akşam yemeğinde mutfakta otururken izleme fırsatım oluyor.

Bizim yerli kanallardan haberleri zaten artık takip etmiyorum. Çünkü tek bir tarafın propagandasına yönelik haberler yapılıyor. Yerli diziler zaten tarzım değil. Ben daha çok belgesel ağırlıklı programları izliyorum. Dijital platformdan izlediğim kanallar genelde; TLC, DMAX, Discovery ChannelNational Geographic Channel gibi belgesel kanallarını izliyorum.

Filmleri yada dizileri daha çok Netflix üzerinden takip ediyorum. Ülke gündemini internet üzerinden belli başlı sitelerden takip etmeye çalışıyorum.

Etkinlik için tekrardan teşekkürler. Önümüzdeki iki haftalık dönemde şehir dışında olup biraz yoğun günlerim olacak.  Genede mümkün olduğu kadar etkinliklere zaman ayırmaya çalışacağım.




63 yorum:

  1. Kesinlikle katılıyorum tek görüs bildiriyor artık tvler.. güzel yazmışsınız elinize sağlik. 🤗😊

    YanıtlaSil
  2. Ben de aynı kanalları takip ediyorum. Diğerleri ilgimi çekmiyor artık. Fikirlerinizi paylaştığınız için teşekkürler, fırsat oldukça nicelerini okumak isteriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mümkün olduğum kadar yazmaya çalışırım. Beni haberdar edin :)

      Sil
  3. Gerçekten de aynı diziler gibi haber programları da özgün değil artık, hepsi bir tarafa göre yapıyor haberleri, ona da iyi değinmişsiniz....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Kesinlikle öyle. Tv'nin yerli yayın yapan tarafının artık benim için hiç cazibesi kalmadı.

      Sil
  4. Televizyonda taraf tutuluyordu dimi sen deyince aklıma geldi, ne zamandır bakmadığım için unutmuşum :D katıldığın için teşekkürler, pazar günü yeni konuyu duyuracağız ve 1 hafta içinde istediğin zaman cevaplayabilirsin. Hatta hoşuna giderse sonradan da cevaplayabilirsin :) eline sağlık, görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim. Tamam siz konuyu duyurum elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım. Görüşürüz :)

      Sil
  5. Senelerdir TV izlemiyorum. Aşkı Memnu televizyonda yayınlanığı dönemde finalinden sonra TV izlemeyi bıraktım. Netflix izlemek için açmaktayım, arada Youtube videolarını izlerken TV'den yararlanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annem dizi izlediği için Netflix'i sadece pc den açabiliyorum. :)

      Sil
  6. Ben de pek izlemem TV. Gerçekten ilgimi çeken bir program yayinlanmışsa da internetten açar izlerim. O bitmeyen reklamlara tahammülüm yok Vallahi 😂

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir konuya değinmişsiniz, buda televizyondan uzaklaşmamızın diğer sebeplerinden birisi.. Kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. bendensin 😊 TLC, DMAX, Discovery Channel, National Geographic Channel izlemeyi çok severim
    sevgiler🙋‍♀️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle yabancı kanallarda başarılı belgesel programlar var. Saygılar Sevgiler :)

      Sil
  9. belgesel pek izlemem ama arada denk gelip merak edersem ancak öyle. haberler konusunda dediklerine katılıyorum. tv dizileri zaten saçma ve uzun. ben de etkinliğe katıldım. senin cevabın da güzel olmuş keyifle okudum :)

    YanıtlaSil
  10. Ağaç ev sohbetleri gayet güzel oldu. Ara ara ben de katılabilirim bu etkinliğe. Bu arada televizyon konusuna hiç sıcak bakmıyorum. Sizin de dediğiniz gibi yerli diziler aşırı sıkıcı. O yarışma programları tam bir rezalet. Belgesel deseniz onlar internette de var zaten. Dolayısıyla televizyonun yüzüne bile bakmıyorum desem yeridir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katkılarınızdan dolayı teşekkür ederim :)

      Sil
  11. arada izliyorum, özellikle haber izlemeye çalışıyorum ama korka korka açar oldum uzun zamandır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haberleri ben bayadır izlemiyorum. Haberleri izleyince acaba Türkiye'De mi yaşıyorum diyorum :)))

      Sil
  12. TLC, DMAX, Discovery Channel, National Geographic Channel tek izlediğim kanallar zaten insana bir şeyler katabilecek şeyler izlemeli insan geleneksel medyanın saçma şeyleri ilgimi çekmiyor benim de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dmax özellikle son dönemde çok başarılı programla yayınlıyor.

      Sil
  13. Gündemi, haberleri ben de intenet üzerinden takip ediyorum, böylece daha tarafsız bilgiler aldığımı düşünüyorum... Dizi/film izlemek için de yine Netflix yetiyor sağ olsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Netflix sağolsun baya bir açığı kapatıyor :)

      Sil
  14. belgesel kanallarının bu kadar izlenmesinin sebebi ulusal kanalların artık sadece zırvalıyor olması sanırım...

    YanıtlaSil
  15. Sadece diziden ibaret değildi eskiden tvler

    YanıtlaSil
  16. Televizyondan yıllardır aynı ve benzeri sebeplerden uzağım. Etkinliğe dahil olup uzun uzadıya içimi döksem daha iyi olacak :)

    YanıtlaSil
  17. Çok şükür belgesel denen bir tür var yoksa Türk televizyonlarında izleyecek hiçbir şey bulamazdık.

    YanıtlaSil
  18. Yemek yemesem bende hiç aramayacağım televizyonu.Lokmaları atıştırırken bakmak için bakıyorum :)

    YanıtlaSil
  19. Tv de belli kanallar ve izlediğim şeyler var, yabancı diziler uzatmıyor sıkmıyor 14-15 yıl sürmüyor :) birde belgesellerim olmasa ne yapardım bilmem, onlar dışında diğer kanalllarda vakit geçiremiyorum bunaltıyor ve çok saçma geliyor pek çok şey, zeka seviyesi mi düşmüş, insanları aptal yerine mi koyuyorlar çözemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yabancı diziler çok istisnalar hariç parasal kaygı uğruna senaryo uzatılmasına gitmiyor. Bizdeki yayın politikası etki tepki ile bağlantılı. İzleyici profiline göre ayar veriyorlar. Sabah Müge anlı yada türevi, vahşet aile içi entrika vs gibi, akşam ise aşk-meşk aldatma,cinayet türevi bayan dizileri çok rağbet görüyor.

      Sil
  20. Yaa ne güzel bloggerlar hep belgesel tarzı şeyler izliyor tvde. Birçoğumuzun ortak noktası :)

    YanıtlaSil
  21. Yazında belirtmemişsin ama TRT Belgesel de çok iyi yapımlar çıkarıyor. Daha çok televizyondan değil de Youtube kanallarından takip ediyorum. Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Trt belgeseli bir dönem baya takip ediyordum. Ama genel olarak tv den uzaklaştım. Tavsiyeniz için genede teşekkürler. Youtube işi baya ilerletti. Yakında Netflix tarzı, film platformuna yönelik açılımları da olacak.

      Sil
  22. internet tv nin saltanatı bitirdi, gerçi ben çok daha önce bırakmıştım kendisini ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternet ayrı bir olay.Bağımlılık konusunda tv den daha beter :)

      Sil
  23. I love that there are so many possibilities in a closed space, like a treehouse. Oooh, I haven't watched TV in ages but documentaries are great. Though, Netflix is great these days - it is all on-demand! Thanks for sharing!

    Nancy ♥ exquisitely.me

    YanıtlaSil
  24. televizyonu sadece internet yoksa ve yapılacak bir şey yoksa açıyorum ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende öyle. Kahvaltı ve yemek yerken bakıyorum sadece :)

      Sil
  25. Etkinlik çok güzelmiş :) çok beğendim kalemine sağlık

    YanıtlaSil
  26. Güzel bir etkinlikmiş ben de tv den giderek uzaklaşıyorum

    YanıtlaSil
  27. KEYİFLİ BİR YAZI İDİ. TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil