Sayfalar

13 Şubat 2019 Çarşamba

Kültür-Sanat/ San Francisco Modern Sanatlar Müzesi




San Francisco Modern Sanatlar Müzesi

ABD şehirlerini az çok filmlerden biliriz. Planlı, ızgara şeklinde düzenli yolları, müstakil evleri ve downtown denilen şehir merkezinde bulunan gökdelenleri ile bilinir. Başlıkta bahsettiğimiz Modern Sanatlar Müzesi’de San Francisco’nun kalbinde yani downtown’da yer alıyor.




Sindire sindire gezmek için en az iki saat ayırmanız gereken müzede, 16.000 bin m2’lik alanda 33.000’in üzerinde eser sergileniyor.

Müzenin beşinci katında bir heykel parkı dünya çapında ünlü bir restoran hizmet veriyor.


151 Third Street’e bulunan bu yapı çevresindeki diğer alternatif gezinti mekanları açısından bütünlük sağlamakta.


Son olarak müzeye giriş 25 dolar olup, aynı zamanda bir ve ikinci katlarında ücretsiz gezilen sergilerler bulunuyor.

3 yorum:

  1. San Francisco Modern Sanatlar Müzesini görmek isterdim.

    YanıtlaSil
  2. San Francisco Modern Sanatlar Müzesi bina olarak zaten bir sanat eserine benziyormuş. Umarım bir gün gidip görme imkanım olur. Ben çok severim böyle yerleri gezmeyi. Bu arada Bastetin Mabedi bloğuma destek olduğunuz için çok teşekkür ederim. Ben de hemen sizi takibe aldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tip kültürel yapılara bende bayılıyorum.Takibe aldığınız için bende teşekkür ederim.

      Sil