Sayfalar

21 Şubat 2019 Perşembe

Sinema-Dizi / Organize İşler Sazan Sarmalı



Organize İşler Sazan Sarmalı

Vizyondayken aynı zamanda Netflix platformunda yayınlanması ile bir anda dikkatleri üzerine çeken bu yapımı, Netflix’te gezerken karşıma çıkması üzerine bende izledim.

Yılmaz Erdoğan'ın BKM kadrosundan yaptığı takviyeler ile oluşturduğu ekibi bazı soygun işlerine girerler. Ağına düşürdükleri insanlardan para tartaklayan bu ekip, parasını tartakladıkları bir vatandaşın bu durumu bir başka gruba yani iddia mafyasına anlatıp yardım istemesi üzerine iki grup arasında kovalamaca başlar.

İddia mafyasının başında Kıvanç Tatlıtuğ bulunuyor. Saçları öne doğru taralı, gözleri alkolden sulanmış, göbekli bir halde, alışılmışın dışında görüyoruz. Konuşma şekli, şivesi, ciddiyeti, esprileri, ile çok güldüm çok eğlendim.

Tabi konu içinde Yılmaz Erdoğan’ın ailesi ilgili farklı mevzular dallı budaklı gelişmelerde var. Onların detayına girmiyorum.

Sinema işletmecileri, dijital platform yöneticileri ve film yapımcılarını karşı karşıya getirip ilgileri bir anda farklı yönlere çeken bu yapım beni hayli eğlendirip güldürdü. Film arayışında olanlara tavsiye ederim.

8 yorum:

  1. Çağ teknoloji çağı böyle giderse her şey internet üzerinden olacak gibi

    YanıtlaSil
  2. Aynen öyle iş o noktaya gidiyor.

    YanıtlaSil
  3. Netflix sayesinde bende izledim. Beklentiyi çok yüksek tuttukları için beklenen yoktu ama gayet komik sahneler vardı. Kıvanç'ı ayrıca iyi buldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet komik sahneleri vardı birde İstanbul’un arka mahalle hayat tarzını güzel yansıtmışlar.

      Sil
  4. Kıvanç farklı bir boyuta girmiş :) Oyunculuklar iyiydi. Kasımpaşa ve çevresinde çekilmesi de güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  5. Vizyondayken Netflix'te yayınlanması ile çaktırmadan iyi reklam yaptılar.

    YanıtlaSil