Sayfalar

5 Ekim 2019 Cumartesi

Ağaç Ev Sohbetleri #05


Ağaç evi sohbetlerinin beşinci bölümünde tekrardan birlikteyiz. Yoğunluktan anca yazabiliyorum. 

"Hayatınızda sevdiğiniz ve  şükrettiğiniz şeyler, sizi gün içerisine mutlu eden küçük detaylar nelerdir ? "

Herkes gibi bende hayatımda yakın çevremi çok seviyorum. Arkadaşlarım, akrabalarımdan pozitif enerji alıyorum bir nevi onlardan besleniyorum. :) Herkes gibi benimde sıkıntılarım oluyor ama sıkıntıya isyan etmenin yanında sıkıntıyı nasıl karşıladığınızda önemli. Sağlıklı olmama şükrediyorum. Sağlık çok önemli bir faktör. Maddi olarak bir çok şey değişken olsa bile sağlık kaybedildi mi olay kopuyor bende. 

Gün içerisinde selamlaşmak ve çevre ile pozitif iletişim kurmak beni mutlu ediyor. Yola çıktığım zaman kimi görsem, esnaf vs selam veririm gider hal hatır sorarım. Kendimi bazen seçime yakın esnaf ziyareti yapan belediye başkanı adaylarına benzetiyorum.  :)

Yeni bir ağaç evi etkinliğinde görüşmek üzere hoşçakalın. 







19 yorum:

  1. Bazı kişilerde muhtarlık dürtüsü oluyor. Belediye Başkanı söyleminiz de güzelmiş.

    YanıtlaSil
  2. benzetmenize çok güldüm. selam vermek harika bir şey. tanımadıklarımıza yapınca daha da anlamlı. sağlık en önemlisi. ben de yazımda bunun üstünde çok durmuştum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanlar ile selamlaştıkça kendimi daha iyi hissediyorum :)

      Sil
  3. Çok keyifli bir etkinlik olmuş bu maalesef geç gördüm, olsun ben de yazılarınızı okurum :) Selamlaşmak çok güzel, pozitif enerji katıyor :)

    YanıtlaSil
  4. Ailemiz, dostlarımız en kıymetli hazinemiz...

    YanıtlaSil
  5. Hâlâ komşuluk olan, az da olsa hal hatır sorulan bir mahallede oturmak çok güzel. Beşiktaş'ta otururken fırıncı sıcacık, fırından yeni çıkmış poğaça, börek ikram eder, manav en güzel meyvesinden tutuşururdu elime :) mest olurdum her gün. hal hatır soruo güler yüz göstermek iyi gelir insana cidden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mahalle kavramının olduğu yerlerde bu tip esnaf ile ilişkiler olurken büyük site tipi yerlerde pek olmuyor maalesef

      Sil
  6. Blogunuz sade ve şık,yararlı bilgiler barındırıyor.Takip ettim sizi de beklerim. https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel sohbetler, hayata bakış açınızı da çok beğendim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. Ailemiz en önemli olandır.Keyifle okudum😊

    YanıtlaSil