Sayfalar

23 Ekim 2019 Çarşamba

Fractured



Netflix'te bu filme geçen denk geldim. İzledim ve hayli güzel buldum. Tür olarak gerilim fakat gizemin bol olduğu ve daha çok insanın zihninde geçen türlerden.


Anne, baba ve çocuktan oluşan bir aile  soğuk bir havada yolculuk yapmaktadır. Yolculuk şen şakrak eğlenceli geçmektedir. Bir yerde mola verirler ve kız çocuğu burada yaralanır. Daha sonra kız çocuğunu hızlı bir şekilde hastaneye yetiştirirler. Baba bekleme salonunda beklerken anne ve kız çocuğu doktorun eşliğinde başka bir kata yönlendirilir. Gidiş o gidiş anne ve kızdan haber alınamaz. Baba ortalığı yıkar, fakat hastane yönetimi ısrarla babanın tek geldiğini, yanında başkalarının olmadığını söylerler. Konu buradan devam ediyor. Bahsettiğim bu kısımlar zaten kısa fragmanda da geçiyor.

Ben filmi güzel buldum. Bir solukta aktı gitti. Aynı zamanda akış içerisinde geride kalmış sahneleri sorgulama fırsatı da buldum. Filmi izlemek isteyenlere tavsiyem, dikkatli şekilde izleyin. :)

18 yorum:

  1. Film arayışı içindeyken önerinize denk gelmem iyi oldu, teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu filme arayış içerisindeyken denk gelmiştim. Tavsiye ederim :)

      Sil
  2. Film film fiilm... Hem gerilim hem gizem. Hemen izleyeceğim. Teşekkür ediyorum:)

    YanıtlaSil
  3. İzlenecekler listesinde teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Bu filmi ben de yakın zamanda izleyip sevdim :)

    YanıtlaSil
  5. aaa çok ilginç izleyeyim bunuu gerilim severim gizemli de üstelik acaba adam sahiden yalnız mıydı hayal mi görüyordu yoksa hastane bir işler mi çeviriyor çok merak ettiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşündürücü bir film. Tavsiye ederim :)

      Sil
    2. İzledim vee gerçekten de iyi bir filmmiş öneri için sağol yaa :)

      Sil
    3. Evet gerçekten güzel filmdi. Beğenmene sevindim :)

      Sil
  6. Bu ara film izlemeye pek fırsat bulamasam da izlemeye çalışacağım teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. Güzel filmdi ,gizemi tadında bırakmışlar :)

      Sil
  8. Hiiim biraz korktum açıkçası 😊 gidip gelip düşünürum ve ayaģımı alıştırırım ben filme.

    YanıtlaSil