Sayfalar

14 Ekim 2019 Pazartesi

Creed II: Efsane Yükseliyor


Vizyon tarihi :10 Ocak 2019 (2s 10dk)
Yönetmen: Steven Caple Jr.
Oyuncular: Michael B. Jordan, Sylvester Stallone, Tessa Thompson devamı
Tür: Dram, Aksiyon
Ülke: ABD



Film doğrudan Rocky 4 filmi ile bağlantılı. Hatırlarsanız o filmde bir anda Sovyet bir boksör piyasaya çıkar, altın kemeri Rocky'e kaptıran Apollo Creed'te bir anlık gazla Sovyet boksör İvan Drago ile karşılaşmak ister. İvan bunu darma duman eder ve son vuruş ile öldürür. Sonrasında Rocky, Moskova'ya gider ve çok zorlu bir maç sonucunda İvan'ı yener. Creed 2'de aradan geçen bunca yılın ardından Apollo'nun oğlu ile İvan'ın oğlu arasında geçen boks maçını konu alıyor.

Rocky'e yenilen ivan maçın ardından baskıcı bir yönetim olan Sovyetler'den sürülmüş, sefalet halinde Kiev'de yaşamaktadır. Elindeki her şeyi kaybetmiş hatta ilk filmde ringin kenarında davay İvan diye bağıran eşi  bile kendisini bırakmış. Tabi bu arada oğlunu da boksör olarak yetiştirmiş. Sonrası ise, gelip Apollo'nun oğluna meydan okumalar vs şeklinde gelişiyor.





Filmin ana hatları bu şekilde yürüyor. İlerleyen sahnelerde maça hazırlık süreçleri ve oyuncuların ruhsal durumlarına şahitlik ediyoruz. Benim en çok ilgimi çeken kısım otuz küsür yıl sonra İvan ile Rocky'nin karşılaşması oldu.

Sonuç olarak mükemmel  değil ama, 1985 yapımı Rocky 4 ile ilintili olmasından dolayı beğendim. Efektler, oyunculuk bence başarılıydı. 

18 yorum:

  1. güzel olmuşa benziyor izlemek lazım

    YanıtlaSil
  2. Bende severim diye düşünüyorum, eski sevilen bir filmle alakalı olmasını.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk, eski film ( Rocky 4) zaten efsaneydi. Eski film ile alakalı olması daha bir değer katmış.

      Sil
  3. Ben birincisini izlemiştim bu filmin... Fena değildi ama devamını getirir miyim bilmem :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben birincisini izlemedim :) Bu film dikkatimi çekince direk izledim. Fakat genel olarak ikincisi, birincisinden daha güzelmiş. İkisinide izleyenler öyle diyor.

      Sil
  4. Emeğinize sağlık.''Ağaç Ev Sohbetleri 7'' başlıklı yazımı okumak ve yorumlarınızla katkıda bulunmak üzere sizi blogumda görmekten mutluluk duyacağım, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. En kısa zamanda blogunuza bakacağım :)

      Sil
  5. Güzel ve mantıklı bir bağlantı üzerinden devam etmesi daha anlamlı yapıyor.

    YanıtlaSil
  6. Estupendo post ! Siempre escribes con tanto cariño! Espero verte pronto por mi blog ! Me encanta saber tu opinión sobre mis entradas! Feliz noche! 💙💙💙

    YanıtlaSil
  7. Selamlar, Creed filmlerinin ikisini de izledim. İlki bana daha ilgi çekici gelmişti. Creed II nin ilk yarım saatiydi sanıyorum bir türlü ısınamadım. Sonrasında film açıldı. Şükürler olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam. ilkini de ben izlemedim. Merak ettim izleyeceğim.

      Sil