Sayfalar

26 Aralık 2018 Çarşamba

Gezi


PAPAZIN BAĞI                                

Ankara’nın ortasında el değmemiş bir vaha görüntüsü veren Papazın Bağı, özellikle sıcak yaz günlerinin boğucu havasında, serin ağaç gölgeleri altında serin atmosferi ile ziyaretçi akınına uğruyor.

Çankaya’nın, Kazım Özalp Mahallesi, Kuleli Sokakta bulunan bu yeşil alanın çevresinde otopark  imkanı da bulunuyor. Sosyal medyada, servisin çok yavaş ve fiyatlarının pahalı olduğuna yönelik yorumlara rastladım fakat ben en son geçen sene gittim, servis hızı normal, fiyatları da gelen kahvaltının bolluğuna oranla gayet makuldu. Son dönemlerde kaliteyi düşürmüşler ise bilemiyorum.




ANKARA’NIN ORTASINDA CENNETTEN BİR KÖŞE

Burada hem yazlık açık alan hem de kapalı olan kışlık bölümde hizmet veriliyor. Yazlık bölümde, yazın kavurucu sıcağında yoğun ağaçların oluşturduğu gölgelerin serinliğinde  kahvenizi içerken, sular akan küçük kanallarda yüzen renkli balıkları seyredebilirsiniz. Balıkların yanında ailesi ile buraların sahibi benim gibisinden volta atan kaz grupları da  komik bir görüntü oluşturuyor.
Daha önce burayı bilen eski ziyaretçiler hatırlar, bira ile gözleme yemek burada meşhurdu. Fakat menüden alkollü içkiler çıkarıldığı için sadece alkolsüz içecekler mevcut.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder