Sayfalar

31 Aralık 2018 Pazartesi

Gezi



                          
  Dantel Kafe
     
 Arada sırada Ankara Kalesini gezmeye gidiyorum. O bölgedeki eski Ankara evlerini yakından görmek bende farklı duygular çağrıştırıyor. Eski Ankara evlerinden kastım, restore edilmemiş olanlar. Betona gömülen Ankara'nın farklı bir yüzü olan bu bölge beni hep etkilemiştir. Daracık sokaklar, tüten bacalar, is kokuları, sokakta oynayan çocuklar  vs…


Çevredeki kafe tipi işletmelerde bu ahengi tamamlayan farklı konseptlerini müşterilere sunuyorlar. Mesela Koç Müzesi’nin yanından aşağıya inerken  solda kalan Gramofon Kafe bunlardan biri. Fakat bu yazımda size Gramofon Kafe'yi değil o bölgede bulunan Dantel Kafe'yi anlatmak istiyorum.(Belki daha sonra Gramofon Kafe'yi de anlatırım).




Ankara’da yeni yeni görmeye başladığımız farklı kafe ve restoran konseptini bir adım daha ileri götüren Dantel Kafe, Kale mahallesi, Aslanhane sokakta bulunmakta olup, ziyaretçilerine sıcak ortamı ve sıra dışı atmosferi ile keyifli vakitler sunuyor. Güler yüzlü personeli, Harry Potter filminden fırlamış gibi görünen ve mekana sürreal bir hava katan ikinci el eşyaları ile sıra dışı bir mekan. Burada dekor olarak kullanılan, elbiseler, eski radyolar, klasik çalar saatler, daktilolar ve siyah beyaz fotoğrafları aynı zamanda satın alabiliyorsunuz. Mekanın aynı zamanda şirin bir balkonu ve sahaf bölümü de mevcut. Ankara’nın klasik kafe konseptine farklı bir yaklaşım getiren Dantel Kafe, sıra dışı içeriği ve sıcak atmosferi ile ziyaretçilerini karşılıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder