Sayfalar

9 Temmuz 2019 Salı

Çember (Circle)



Küp tarzı kapalı alanda geçen gizemli filmlerden hoşlandığımı daha önce söylemiştim. Bu filmde de ceza mekanizmasının işlediği, insanların birbirinin kaderini belirlediği bir konuya tanıklık ediyoruz.

En başlarda neresi olduğu belli olmayan bir grup insanı çember halinde dizilmiş vaziyette görüyoruz. Bu insan topluluğu içersinde toplumun her kesiminden karakterler var. İnsanların birbirini elerken, mesleki, sosyal ve cinsel tercihleri üzerine yapılan tartışmalar, toplumsal farklılıklara yönelik olarak çaktırmadan belirli noktalara dikkat çekiyor. Ve bu sorunlar üzerinden insanların birbirini harcaması filmin bence ana konusunu oluşturuyor.

Sakin, aksiyonu olmayan fakat gizemli ve aynı zamanda düşündürücü olan bu yapımı izlerken ben hayli keyif aldım. Dediğim gibi bu türe meraklı olan izleyicilere tavsiye ederim.

8 yorum:

  1. Circle filmini sanki hatırlar gibi oldum. İzlemiş olabilirim diye düşünüyorum. Ya da ona benzer başka bir film varsa onu izledim galiba. Neyse sayenizde hatırlamış oldum. Tekrar izleyebilirim. Teşekkürer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim :). Buna çok benzeyen küp serisi vardı. O seriyi izlediyseniz belki oradan çağrışım yapıyor olabilir.

      Sil
  2. İlginç bir konusu varmış filmin, ben de böyle gizemli ve düşündürücü filmleri seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle konusu çok ilginç. Özellikle toplum içindeki sınıfsal farklılıklara yaptığı gönderme çok başarılı :)

      Sil
  3. Çok ilginç bir konusu varmış merak ettim gerçekten

    YanıtlaSil
  4. Gizemli bir film gerçekten de çok teşekkürler.

    YanıtlaSil