Sayfalar

28 Ağustos 2019 Çarşamba

Dunkirk



Vizyon tarihi: 21 Temmuz 2017 (1s 47dk)
Yönetmen :Christopher Nolan
İMBD: 7.9


Aksiyon türü yapımlarda  güzel iş çıkaran bir kaç yönetmenden biri olan Christopher Nolan bu eserinde sanatını konuşturmuş.

2017 yılı yapımı  olan bu filmde, İngiliz ve Fransız birlikleri, Alman birlikleri tarafından deniz kenarında bir yerleşim yeri olan Dunkirk'te kapana kıstırılır. Almanların karadan ve havadan taciz ettikleri bu sıkışmış birlikte telaş panik git gide artar. Yönetmende zaten, arka plana koyduğu derinden derinden gelen ritmik müzikler ile bu paniği bize çok güzel hissettiriyor.

İlerleyen sahnelerde, önce ve sonrası şeklinde geçişlerde yapılmış. Yani gördüğünüz bir olay daha sonra göreceğiniz bir aksiyon sahnesinin sonucu olabiliyor. Tabi bu izleyicinin dikkat yönünden daha fazla emek harcamasını gerektiren bir durum. Yani hangi olayın neyin sonucu olduğunu anlamak için biraz kafa yormanız gerekebiliyor.

Duygusallığın tavan yaptığı, görselleri ve sesleri ile mükemmel bir yapım olan bu filmi aksiyon türünü seven izleyicilere şiddetle tavsiye ederim.

33 yorum:

  1. İsmini hep duyduğum ama izlemediğim bir filmdi. Ama şiddetle tavsiye ediyorsan, öncelik kazandı şu an. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu türü seviyorsan beğenme olasılığın çok yüksek :)

      Sil
  2. Watched that, interesting ☺

    YanıtlaSil
  3. İsmini duymuştum daha önce ama izlememiştim. Güzel anlatım olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Great work of Christopher Nolan!

    YanıtlaSil
  5. Tam benlik bir film, listeye aldım tşkler:)

    YanıtlaSil
  6. Çok duydum bu filmi ama izlememiştim, öneri için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. her defasında bakıp acaba şimdi izlesem mi diye düşündüğüm halde bir türlü izleyemediğim filmlerden biri, :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aynı sizin gibiydim hep görürdüm fakat izlemezdim. Kardeşim izlemiş ve ısrar etti öyle izledim.Bu zamana kadar nasıl kaçırdığıma şaşırdım.

      Sil
  8. İzlenecek zilyon lsiteme bunu da ekledim. Bakalım ne zaman izlerim:)

    YanıtlaSil
  9. Kitap kurdu, doğasever bir blog yazarının film önerisi de dikkate değer.
    Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  10. Paylaşım ve bloguma yaptığınız ziyaret için teşekkür ederim 😊 izlemeye aldım bloğunuzu...

    YanıtlaSil
  11. gördün mü son yazımııı :)

    YanıtlaSil
  12. precioso ! Gracias por tu visita , espero tu opinión en mi última selección de vestidos , espero que te gusten ! 👗👗👗 Feliz día ! ♡♡♡

    YanıtlaSil
  13. Özel ilgi duyduğum bir dönem filmi olduğundan çok severek izledim, tesadüfen televizyonda gördüm fazla da olmadı izleyeli, çok iyiydi. :)

    YanıtlaSil
  14. Kitap ve film yorumları yapan kişilerde birikimin çok olduğunu ve güzel yatırımlar yaptığını düşünürüm hep,
    Sevgiler kucak dolusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz.Bizden de sizlere sevgiler saygılar :)

      Sil
  15. Afiş'ini uzun zamandır görüyordum ama Nolan filmi olduğunu bilmiyordum teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim:) Sağlam bir Nolan filmi.

      Sil