Sayfalar

25 Ağustos 2019 Pazar

Flight


                                                                                                   Görsel:www.amazon.com

Her ne kadar Tom Hanks'in oynadığı Sully gibi gerçeklerden uyarlama bir baş yapıt olmasa da yönetmen koltuğunda oturan efsane isim Robert Lee Zemeckis çok başarılı bir iş çıkarmış diyebilirim.

Başı Aksiyon Sonu Duygusal


Film, kaptanın uçuşa çıkmaya hazırlanması ile başlıyor. Tabi bizim kaptan alkoliğin önde gideni. Zaten kafası güzel bir de uçakta çaktırmadan iki tek atar. Aksilik değil mi uçakta teknik bir aksaklık meydana gelir ve uçağı çok çok zor şekilde indirir. 102 kişi sağ olarak kurutulurken 6 kişi hayatını kaybeder.

Filmin bundan sonraki kısmı duygusal, yani dram türüne giriyor. Sigorta şirketleri, uçağı yapan firma ve hava yolu şirketinin de aralarında olduğu bir süreçte kıran kırana ihaleyi  birilerinin üzerine atma süreci başlar. Tabi normal olarak kaptan ne kadar başarılı olup uçağı indirsede, hava yolu şirketini sıkıştırmak isteyen diğer gruplar kaptanın sarhoşluğunu  gündeme getirir. Filmin bundan sonraki sürecide kaptanın vicdani muhasebesi üzerinden  yürüyor.

Sonuç olarak, gerilimin ardından tatlı niyetine bol duygusallığı izleyiciye sunan bu yapımı bir çok yönden başarılı buldum. Havacılık türünde aksiyon sever izleyicilerin ilgisini çekebilir.



Vizyon tarihi /   7 Aralık 2012 (2s 18dk)
Yönetmen / Robert Zemeckis
Tür / Dram
Ülke / ABD



















10 yorum:

  1. İlginç bir konusu varmış filmin.İzlenecekler listeme ekleyeceğim,teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Denzel Washıngton için seyrederim:)

    YanıtlaSil
  3. Konusu bana Lost dizisini anımsattı azıcık ama. Orada da bir uçak kazası oluyordu.^-^
    Bu tarz filmleri severim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uçağın düşüş anı benziyor ama devamı baya farklı :)

      Sil
  4. hımm izleyim bunu. zemekis de severim danyal vaşington daaa :) saool :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden güzel film.İncelemelerimde beğenmediğim film-kitap vb çatır çatır eleştiriyorum. Yada ben ettim okudum -izledim siz hiç ilişmeyin diyorum :) .Ama bu film güzel izleyin.

      Sil
  5. Bu filme baktım pilot sarhoştu yanlış hatırlamıyorsam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet incelemede de belirttim baya baya alkolik

      Sil