Sayfalar

22 Ağustos 2019 Perşembe

İlk mim görevim



Diğer blogger arkadaşların sayfalarında görür ve merak ederdim. Mim görevim, mimlendim, beni mimlemişler  vs gibi :). Dert Anası Gülhan beni mimledi ve mim serüvenim bu şekilde başlamış oldu. İçimden geldiğince şöyle güzel güzel cevap vermeye çalışayım. :)




    1-) Boş vaktinizde neler yapıyorsunuz?

Şu anda çalışmadığım  için  (malum işsizlik şu dönemde çok fazla)   zaten boş vaktim çok. Buradaki amacım, boş olan zamanımı mümkün olduğu kadar dolu şekilde planlamak. Sürekli  kitap okuyorum, geziyorum, gezerken notlar alıp fotoğraflar çekiyorum. Kültür-sanat  ile ilgili bir çok sosyal grubun oturumlarına katılıyorum.

    2-) Gününüzü nasıl planlıyorsunuz ?

Bir Başak burcu bireyi olarak plan öncelikle bizim işimiz. Bizim her işimiz planlıdır :). Sabah erken kalkar öncelikle başlangıç seviyesi yoga ile güne başlarım. Arkasından genelde yürüyüş yapar sonrasında kahvaltı vs. Evde pek durmam. Yeşil alan park gibi yerlerde kitap okurum. Çalıştığım dönemler gene güne yoga ile başlarım fakat zaman sorunundan dolayı haliyle sabah yürüyüşe çıkma olanağım pek olmuyordu. 

   3-) Hedefleriniz var mı ? Varsa Neler ?

Planlamacı yönüm burada da devreye giriyor haliyle. Tabi ki hedeflerim var. Yeni hedeflerde belirliyorum. Bunların kimisini bu yaşıma göre başardım kimisinin de hala peşinden koşuyorum. Hedeflerimin çerçevesi genellikle bu dönemlerde  iş yaşamına yönelik kariyer çerçevesinde şekilleniyor.

  4-) İngilizce nasıl geliştirilir ?  

Ben ilginizce mi şu şekilde geliştiriyorum. Öncelikle zamanları çok iyi öğrendim. Zaman konularının çakallığını öğreten çok iyi video anlatımlı siteler var. Daha sonra zamanların üzerine konuşma pratiği, konuşacak birini  bulamadığım zaman yazışma şeklide sosyal medyada yazışma pratikleri yapıyorum. Yazışma pratiklerinin inanılmaz faydasını gördüm. 


Edischar  tarafından başlatılan ve Dert Anası Gülhan tarafsından mimlendiğim ilk mim görevimi tamamlamış bulunuyorum. Darısı hala bu görevi yerine getirmeyenlere olsun. Bir sonraki mim de görüşmek üzere hoşçakalın mutlu kalın :)))).







24 yorum:

  1. Elinize sağlık, güzeldi :)

    YanıtlaSil
  2. Mimleri cevaplamaya cesaret edemiyorum. Kendim hakkında ipuçlarını yorumladığım kitap, film, belgesel ve diziler vasıtasıyla vermek daha pratik geliyor. Cesaretinizden ötürü kutlarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben cevaplamaktan çekinmiyorum rahatlıkla bodoslama dalabilirim :) fakat bazı bayan blogger arkadaşlar gibi süslü cümleler ile giriş ve sonuç paragraflarını bağlayamam diye korktum ama iyi-kötü bişiler oldu sanırım :)))))

      Sil
  3. Elinize sağlık çok güzel olmuş :) yoga ve yürüyüşle güne başlamanız ne kadar güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Evet, yoga ve yürüyüş hayata yönelik motivasyonumu daha da arttırıyor.

      Sil
  4. Sabah yogasının enerjisi sanırım mime yansımış. Beğendiğiniz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. İlk mim göreviniz gayet güzel olmuş. Ben sizden cevap gelmeyince yapmayacaksınız diye endişe ettim açıkçası :) ama davete icabet etmenize çok sevindim. :) Bu etkinlikler bloggerları daha yakından tanımaya imkan veriyor ve bloglar arasında etkileşim oluyor.Sabah yogası iyiymiş gerçekten. Ben her ne kadar anlamasam da bu ritüelden yapan arkadaşları takdir ederim. Sağlıklı kalmak için güzel bir çalışma. Teşekkürler soruları cevapladığınız için. Gayet güzel cevaplar vermişsiniz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Davet ettiğiniz için ben teşekkür ederim. Kesinlikle blogger camiasında tanışma açısından çok verimli oluyor.Ben başkasının mim lerini okudukça bir dünya insan tanıdım. Bu vesileyle de kendimi tanıtma olanağı buldum. :)

      Sil
  6. çok sevimliydi cevaplar bol bol sırıttım. yoga yapman ne güzeeel :) bi de aramıza hoşgeldiiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum. Enerjisi yüksek cevaplar verip pozitiflik yayabildiysem ne mutlu bana :)))

      Sil
  7. Çok güzel cevaplar olmuş :)

    YanıtlaSil
  8. Cevaplarınızı keyifle okudum, bu arada bu blogunuza ilk ziyaretim, blogunuzu çok beğendim, elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bende sizi izlemeye alıyorum

      Sil
  9. Keyifle okudum. Umarım şu boş zamanlar sana bir sürü güzel şey getirir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle teşekkürler. Boş zamanları mı mümkün olduğu kadar güzelleştirmeye çalışıyorum. :)

      Sil
  10. Hayat plandan ibaret sizin için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genel olarak öyle ama arada nadirde olsa hayatı sallamadığım oluyor :)

      Sil
  11. Blog yazarları bir konu üzerinde blog kuruyorlar ve sonra bu -mim furyası denk geldiklerinde önce soğuk duruyorlar ya da bir şekilde mimlenmiyorlar. Ama alışınca zevkli bir şey.
    Bir de mimleyecek kişi bulunmama sorunu var. Ben bunun için tanımadığım blogların mail adresine yazıyorum mime katılmak ister misiniz diye :)

    YanıtlaSil
  12. Mimlenmek güzeldi.Pek bir yabancılık çekmedim :)

    YanıtlaSil
  13. İşsizlik maalesef genel sorun. Güzel mimdi.:)

    YanıtlaSil