Sayfalar

26 Ağustos 2019 Pazartesi

Keşf-i Blogger Etkinliği



Bugün bir şeyler yazmak istiyordum ama bir türlü ilham gelmek bilmedi. :) Bende daha çok blogger arkadaş ile tanışmak ve katkı sunmak  için edischar ve akkurttaha'nın düzenlediği bu etkinliğe katıldım gitti. :)



Herkese içten bir "Merhaba",

Blogger dünyasını yeniden neşelendirmenin, harekete geçmenin vakti geldi!  Sürekli aktif paylaşım yapan, blog yazmayı seven arkadaşları tanımak istiyoruz. Daha çok tanışıp, kaynaşmak istiyoruz. Onlara, sizlere ulaşmak, konuşmak, paylaşımda olmak istiyoruz.

"Keşf-i Blogger" Etkinliği.

Bu yayında yapılması gerekenler çok basit;

1-Linklerini paylaşan güzel arkadaşları takip etmek.
2-Kendi güzel linkinizi yazının altına eklemek.
3-İçtenlikle yazıyı sonlandırmak ve blogger arkadaşları bu etkinliğe davet etmek :)

*Size ve daha çok yazara ulaşabilmek için etkinliğimizi es geçmeyin lütfen!

Sevgiler.








Teşekkürler.

Edischar ve Taha Akkurt



46 yorum:

  1. Teşekkürler etkinliğe kayıtsız kalmadığınız için :) daha çok yazara ulaşırız umarım

    YanıtlaSil
  2. I am also following, greetings from Poland ☺

    YanıtlaSil
  3. Great post
    Happy Monday :)

    https://www.abdelkhalekleblog.com

    YanıtlaSil
  4. Bloğuma ziyaretinizden dolayı teşekkür ederim. Sizi takibe aldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iade-i ziyaretinizden dolayıda ben teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Nice post, I follow you too :)
    xx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi takibe aldım ben de beklerim
      Guzellikalgisi.blogspot.com

      Sil
    2. Bende hemen iade-i ziyarete geliyorum :)

      Sil
  6. Merhaba... Etkinlikten geldim. Bize de beklerim...

    YanıtlaSil
  7. Ben de bu etkinlikden geldim. Hemen takibe aldım sizi. Başarılar.

    YanıtlaSil
  8. Beautiful image!

    Thank you for visiting my blog :)
    I follow you too.

    YanıtlaSil
  9. Etkinlikten geldim. Herkesi beklerim..takipteyim..

    YanıtlaSil
  10. Tamamdır takibe alıyorum sizi :)

    YanıtlaSil
  11. Teşekkürler.Bende sizi takibe aldım :)

    YanıtlaSil
  12. Başarılı bir etkinlik hemen katılıyorum :) https://canuzunyol.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. ne güzel bir etkinlik, teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil
  14. blogunun saaitini düzeltsen yaa. istanbul gmt 2 gibi bişi olcak. ayarlar/saatler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gmt 3 müş o. 2 saattir gmt 2 yi arıyorum :)))))Söylediğin için sagol.

      Sil
  15. Ne güzel kalabalıklaşmış burası:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya kalabalıklaştık.Gün düzenlenen evler gibi olduk :)

      Sil
  16. Merhaba bu bir otomatik mesajdır :P Eğer sizin için çok uğraş olmazsa listenin son halini blogumdaki gibi güncellerseniz kalıcı olmasını sağlayabiliriz. Ayrıca listedeki herkesi takip ederek bu etkinliğin amacını sağlamış oluruz. Duyuru buraya kadardı, vakit ayırdığınız için şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  17. Selaaam! Sizi takipteyim, bana da bekleriimm :))

    YanıtlaSil
  18. Tamamdır bende izliyorum sizi :)

    YanıtlaSil
  19. Blogunuzu yeni keşfettim ve izlemeye aldım.Sonra baktım ki ne güzel bir etkinlik varmış.Arada haberdar olmadığım bloglar var.Sayenizde keşfedeceğim :)
    Bende katildim

    YanıtlaSil
  20. Merhaba,
    Sizlerin/gençlerin etkinliği hoşuma gitti. Bana "demokrasilerde çareler tükenmez." sözünü hatırlattı. Blogların okunmasını sağlamak için de çareler tükenmez.
    Yaşlı biri olmama rağmen okuyucu azlığı/çokluğu etkiliyor beni. Onun için birbirinize destek olun. Çok daha etkin ve verimli bloglar yapabilirsiniz.
    Hayırlı günler dileğiyle selâmlar...

    YanıtlaSil