Sayfalar

17 Ocak 2019 Perşembe

Kültür-Sanat


Sebastian Fitzek Terapi


Psikolojik gerilim türüne özel bir ilgim olduğu için bu alanda farklı yazarları keşfetmeye çalışıyorum.

Son dönemlerde radarlarıma bu yazar takıldı. Kitap raflarında ilk olarak Yolcu 23 isimli kitabı dikkatimi çekmişti. İçeriği, konusu tam benim kıvamıma göreydi. Daha sonra elime aynı yazarın Terapi isimli kitabı geçti.

Fitzek bu romanında ruhsal sıkıntılar içeresindeki bir kişinin iç dünyasında yaşadığı, paranoyakça olaylar dizisini anlatıyor. Alakasız bir mekânda, alakasız kişiler ile görüşen bu kişi, bulunduğu yerden bir türlü uzaklaşamıyor. Dönem dönem beni bile korkutmayı başaran yazar, adeta okuyucunun hayal âleminde gerilim dolu bir film oynatıyor.

Sizde bu tarz romanlara meraklıysanız bu kitabı okunacaklar sırasına ekleyip, yazarın korku ve gerilim dolu hayal alemine adım atabilirsiniz.

4 yorum:

  1. Psikolojik gerilim, bence gerilim ve korku türlerinin en gerçekçi olanı. Sebastian Fitzek Terapi tanıtımı için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Sebastian Fitzek'in Kıymık adlı kitabı da çok güzel onu da okumanızı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  3. Vallahi bu kitabı ilk defa duydum. Tavsiye için teşekkürler. Bir de "yolcu 23" adlı bir kitabı var onuda çok tavisye ediyorlar.Fırsat buldukça bütün kitaplarını okuyacağım.Baya tuttum bu adamı.

    YanıtlaSil